Absolwentka fotografii artystycznej w warszawskim „Studio Sztuki” i grafiki warsztatowej w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych – dyplom w Pracowni Drzeworytu i Książki Artystycznej pod kierunkiem prof. Andrzeja Bartczaka, obie szkoły ukończyła dyplomem z wyróżnieniem.
Zajmuje się grafiką warsztatową, batikiem, malarstwem, mozaiką szklaną i fotografią. Prowadzi własną pracownię w Wiązownie.
Fascynacja końmi towarzyszy mi od najwcześniejszego dzieciństwa, a została niejako odziedziczona po mamie, z zawodu zootechniku. Od momentu gdy jako sześciolatka po raz pierwszy wsiadłam na konia, wszystkie moje marzenia oscylowały wokół tego tematu. Te marzenia przelewałam na papier, a było to bardzo intensywne, chyba głównie za sprawą niemożności realizacji jeździeckiej pasji – powiedziano mi bowiem, że uczyć się jeździć będę mogła dopiero, gdy skończę 12 lat. Gdy przyszedł czas wyboru drogi zawodowej długo wahałam się między zootechniką, a Akademią Sztuk Pięknych. Ostatecznie wygrała sztuka, ale w niej cały czas wybrzmiewa fascynacja ulubionymi zwierzętami.
Z batikiem zetknęłam się po raz pierwszy w Atelier Foksal w Warszawie, gdzie w ramach odpracowywania zajęć, na które chodziłam przed egzaminami na studia, asystowałam właśnie przy zajęciach z batiku. Zaintrygowała mnie ta technika, wiedziałam jak powstają prace, ale minęło parę lat zanim spróbowałam jej osobiście. A zdarzyło się to również niejako przez przypadek – otóż Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie, w którym prowadziłam zajęcia z malarstwa, chciał rozszerzyć ofertę. Pomyślałam wówczas o batiku, o którym miałam już wiedzę teoretyczną. I przy okazji prowadzenia tych właśnie zajęć sama zaczęłam praktykować. I tak to już trwa od 2015 roku.
Przez wiele lat motorem nakręcającym moje rysowane i malowane konie był głównie zachwyt nad ich urodą, ekspresją, wrażliwością. Dziś bardziej są one pretekstem do pokazania czegoś więcej, pod warstwą wizualną staram się opowiadać o tym, co ludzkie, uniwersalne, osadzone głęboko w nieświadomości, a przynależne nam wszystkim.
Wybrane wystawy zbiorowe:
- 12.2012 – „Odłowione z tabunu”, MDK Otwock
- 09.2013 – Flash Drawing Tour – wystawa poplenerowa, Urbino /Włochy/
- 03.2014 – I Festiwal Sztuki Jeździeckiej
- 06.2014 – Polish Modern Art – wystawa zbiorowa, Pori /Finlandia/
- 09.2014 – Art Noble, Żyrardów
- 03.2015 – II Festiwal Sztuki Jeździeckiej
- 11.2015 – Contemporery polish art, Helsinki /Finlandia/
- 12.2015 – 01.2016 – Wystawa pokonkursowa Quadriennale Drzeworytu i Linorytu Polskiego, BWA Olsztyn
- 03.2016 – III Festiwal Sztuki Jeździeckiej
- 04.2017 – IV Festiwal Sztuki Jeździeckiej
- 04.2017 – „Dziękuję ci koniu”, Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa w Warszawie
- 04.2018 – V Festiwal Sztuki Jeździeckiej
- 03.2019 – „Rysują, malują, rzeźbią konie” z grupą Equitas Equitatum, OKO Warszawa Ochota
- 04-05.2019 – „Rysują, malują, rzeźbią konie” z grupą EE , BUWM Olsztyn
- 24.05. – 7.06.2019 – „Śladami podków”, Galeria Bellotto w Warszawie
Wystawy indywidualne:
- 07.2014 – „Theatrum wewnętrzne” – praca dyplomowa, Galeria 8+, Warszawa
- 24.07.2016 – Falenickie Koncerty Letnie „Konie – batiki i grafiki”
- 11.10.2019 – Batiki i rysunki, Teatr im. S. Jaracza w Otwocku