Connect with us

Parkury, cz. 6 – Optyka przeszkody

Sport i wyścigi

Parkury, cz. 6 – Optyka przeszkody

Krzysztof Koziarowski, Łukasz Jankowski

W obecnych czasach komercjalizacja sportu wymusza również i na organizatorach zawodów jeździeckich zapewnienie przekazu medialnego z wydarzeń, które mają miejsce na parkurze. W tej sytuacji obraz toru przeszkód powinien oprócz sportowego meritum, eksponować również i inne treści, które z jednej strony promują mecenasów imprezy, a z drugiej stanowią o doznaniach mających wywołać u widza pozytywne zarówno estetyczne jak i zmysłowe wrażenia.

Od komercjalizacji sportu nie ma odwrotu i będzie ona coraz bardziej oddziaływać na jeździeckie dyscypliny. Obraz medialny jest niezwykle ważnym elementem profesjonalnej promocji i w dobie dynamicznej ekspansji technik medialnych jest rzeczą oczywistą, że proces ten będzie równie intensywnie wpływał na rozwój i różnorodność przede wszystkim optycznego wizerunku przeszkód. Do tej zmieniającej się rzeczywistości należy ustosunkować się pozytywnie i umiejętnie ją wykorzystać dla formułowania nowych profesjonalnych technik w selekcji sportowej.

Jest to fragment artykułu, aby przeczytać pełny tekst zapraszamy do zakupu kwartalnika „Hodowca i Jeździec” Rok III nr 2 (7) 2005.
Pismo dostępne jest w Okręgowych / Wojewódzkich Związkach Hodowców Koni, Biurze PZHK, za pośrednictwem prenumeraty oraz w wybranych sklepach jeździeckich.

Continue Reading
Zapoznaj się także

Więcej w Sport i wyścigi

W ostatnim numerze

HiJ nr 80 - okładka

Hodowca i Jeździec Rok XXII Nr 1 (80) Zima 2024

Wydawca

Polski Związek Hodowców Koni

Reklama

Tofi Horses
Pets Diag
Tofi Horses
eHorses
Purina
Equishop
Energys
De Heus Polska
Equishop
Cavalor
Smarthorse

Artykuł sponsorowany

RSS Aktualności ze strony PZHK

RSS Aktualności ze strony Teraz Polskie Konie

Ostatnie wpisy

Na górę